Hur gör jag en retur?
Ångerrätt 14 dagar efter beställning
Ångerrätt 14 dagar efter beställning
Se till att innehållet och produkterna som ska returneras är i nyskick. Packa sedan i ursprungsförpackningen och skicka till följande adress:
Harneskvägen 3, 24441, Kävlinge
Supertrend Sweden AB
Märk paketet med "Ångerrätt".
Är ni osäker på hur ni ska göra, tveka inte att starta en chatt med oss så svarar vi så snart vi kan.
Reklamation - söndrig produkt vid leverans
Reklamation - söndrig produkt vid leverans
Notera att ni måste inom 24 timmar efter leverans meddela att den levererade paketet är sönder, samt 48 timmar om produkten är sönder eller ej fungerande.
För att vi ska kunna hantera din reklamation behövs en eller flera bilder för att påvisa den söndriga produkten.
Din reklamation påbörjar du i chatten nere till höger och väljer "Retur - reklamation"
Får du ett godkännande, skickas paketet till följande adress:
Harneskvägen 3, 24441, Kävlinge
Supertrend Sweden AB
Märk paketet med "Reklamation".
Har du fler frågor tveka inte att starta en chatt med oss.
Reklamation - garanti
Reklamation - garanti
Enligt konsumentköplagen är reklamationstiden för en vara 3 år. För att åberopa reklamationsrätten är det du som kund som skall påvisa att felet på varan fanns vid inköpstillfället. Detta skall göras inom skälig tid efter det att du märkt eller borde ha märkt felet.
Starta ditt garantiärende i chatten nere till höger, välj "Retur - garanti".
Efter godkännande skicka paketet till följande adress:
Harneskvägen 3, 24441, Kävlinge
Supertrend Sweden AB
Märk paketet med "Garanti".