🇸🇪 Svenskt bolag med svensk kundservice

🇪🇺 Produkter enligt europeiska standarder och riktlinjer

📦 Lager i Europa

Returer - ångerrätt och reklamation

Vi rekommenderar att alltid chatta med oss först för svar om returer. Vi kan oftast lösa det snabbare än att skicka produkter fram och tillbaka. Chatten hittar ni nere i högra hörnet.

Hur gör jag en retur?

Ångerrätt 14 dagar efter beställning

Se till att innehållet och produkterna som ska returneras är i nyskick. Packa sedan i ursprungsförpackningen och skicka till följande adress:

Harneskvägen 3, 24441, Kävlinge
Supertrend Sweden AB

Märk paketet med "Ångerrätt".

Är ni osäker på hur ni ska göra, tveka inte att starta en chatt med oss så svarar vi så snart vi kan.

Reklamation - söndrig produkt vid leverans

Notera att ni måste inom 24 timmar efter leverans meddela att den levererade paketet är sönder, samt 48 timmar om produkten är sönder eller ej fungerande.

För att vi ska kunna hantera din reklamation behövs en eller flera bilder för att påvisa den söndriga produkten.

Din reklamation påbörjar du i chatten nere till höger och väljer "Retur - reklamation"

Får du ett godkännande, skickas paketet till följande adress:

Harneskvägen 3, 24441, Kävlinge
Supertrend Sweden AB

Märk paketet med "Reklamation".

Har du fler frågor tveka inte att starta en chatt med oss.

Reklamation - garanti

Enligt konsumentköplagen är reklamationstiden för en vara 3 år. För att åberopa reklamationsrätten är det du som kund som skall påvisa att felet på varan fanns vid inköpstillfället. Detta skall göras inom skälig tid efter det att du märkt eller borde ha märkt felet.

Starta ditt garantiärende i chatten nere till höger, välj "Retur - garanti".

Efter godkännande skicka paketet till följande adress:

Harneskvägen 3, 24441, Kävlinge
Supertrend Sweden AB

Märk paketet med "Garanti".